Welcome Peeps!
Follow Dashboard
Sepi
Thursday, January 8, 2015 | 0Superstar (s)!

Sepi,
Aku sepi sendiri.
Sakit,
Sakit aku rasa.
Sendiri,
Menanggung sendiri.

Terasa sangat sepi hidup ni. Makin lama makin sepi. Macam dah tak bermakna hidup ni. Melainkan utk Allah. Allah uji aku dengan benda yang paling berat sekali. Sampai aku tak tertanggung nak pikul sorang. Satu satu hilang dari hidup aku. Kalau ni lah dugaan yang Allah bagi. Aku cukup redha. Aku cukup faham. Faham yang hidup aku ni "never meant to be with anyone". Kau faham? Tak kan? Sebab aku yang rasa. Since aku budak sampai sekarang. Aku faham. Sangat faham.

Aku rasa macam nak lari dari semua orang. Macam nak lupakan semua nya. Sakit aku rasa. Sakit yang aku sendiri buat. Sakit yang memang untuk aku sorang yang rasa. Biar lah aku hidup sorang. Biarlah aku yang atur hidup aku. Aku penat. Penat sayang orang, Penat buat baik dengan orang. Penat jaga hati orang. Penat jaga orang. Terlampau penat. Aku tetap aku. Takda beza. Cuma kau takkan jumpa aku yang dulu. Yang selalu marah tak tentu pasal. Yang merajuk tak tentu pasal. Yang buat keputusan tak fikir panjang. Aku yang tu dah hilang. Aku dah tak kisah pasal orang. Biar lah orang benci aku sekali pun, biar lah berapa ramai orang yg nak tinggalkan aku lepasni, biar lah orang tak suka aku tanpa sebab. Aku dah tak kisah. Aku dah malas. Sebab aku tahu Allah dah atur cerita yang baik untuk aku.

Tengok macam sekarang, aku tetap sorang sorang menahan sakit. Sakit hati. Sakit kepala. Sakit otak. Semua sakit. Aku tetap sorang. No one with me. Biarlah. Maafkan lah aku kalau terkasar, maafkanlah aku kalau aku buat salah. Maafkan aku.

Selamat malam duniawi.


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hello Peeps! Yaya here~ Thanks for visiting my blog! Please come again. Iswa Family tetap dihati :** Babah & Mama segala galanya :D Click Diary, About, Loves & Site untuk lebih mengenali saya!
Taken By Mohamad Hanif ❤


Diary About Loves Site


Let's Be Friends!

❤Facebook: Nur Amiera ❤Instagram: AmieraAnuwar ❤Keek: AmieraAnuwar ❤Twitter: AmieraAnuwar.


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : Amiera Anuwar

Best View at GOOGLE CHROME!