Welcome Peeps!
Follow Dashboard
need you forever
Tuesday, March 18, 2014 | 0Superstar (s)!

penat.
penat jaga hati orang.
hati orang yang sikit pun tak kisah pasal aku.
padahal aku ni seboleh boleh nak jaga hati dia.
seboleh boleh taknak bagi calar sikit pun sebab aku.
tapi apa aku dapat?
penat nya
dugaan lah ni kan.
kau kena kuat yaya.

kau tak perlu jaga hati orang yang macam tu.
kan?
jgn lah terlalu fikir pasal orang.
kalau diri kau pun tak terurus yaa.

aku ingat ayat sorang kawan aku ni.
"nangis sebab lelaki? bodoh nya kau"
ha ha ha
aku nangis sebab lelaki.
atleast berharga k.
aku nangis sebab kau.
yang bodoh sape?
kau ke aku?
kau kawan aku boleh cakap macam tu.
tapi aku diam.

aku nangis sebab lelaki?
atleast lelaki tu selalu ade dengan aku bila aku susah senang.
kau?
kau yang aku panggil kawan.
ade duk sebelah aku masa aku sedih?
ade ke?
bodohnya aku kalau nangis sebab kau.
tak bermakna lah.
sorry sebab aku cakap macam ni.

tapi korang buat aku ni mcm takde perasaan.
macam "like a stone"
aku ni manusia tau.
kau sibuk suruh aku jaga hati kau.
kau kau kau tu ade nak jaga hati aku.
mungkin hal kecik mcm ni pun aku nak beria.
tapi cuba kau duduk tempat aku skrg.
ape kau rasa?

aku perati je perangai kau.
jgn terlalu suka sgt persendakan org.
jgn rasa diri kau terlalu perfect utk judge org.
aku solat mmg tak cukup babe
tpi aku fikir jgk mana baik buruk.
tapi kau?
ckp macam takde otak.
jgn terlalu "culture shock" sgt beb.

ni dunia.
mcm mcm ade.
yg buruk tu byk.
kau sibuk cerita yg buruk tu.
and at last kau yg ikut
pls ah jgn jadi paria sgt der.
kau hidup zaman bila?

sorry lah aku berkasar dlm ni.
tapi ni lah ape aku rasa.
aku dah kenal semua kawan aku.
lama dah.
walaupun tak masuk bertahun tahun.
setiap sorang aku tahu perangai dia.

aku ni lagi byk kekurangan.
tapi aku tengah cuba utk ubah satu satu.
ubah utk diri aku dgn semua org.
kau ade nak sokong?
tergelak sorang aku kalau kau nak.

sorry again.
kalau lepasni aku jauhkan diri aku dari kau.
aku takut.
aku takut aku termaki kau satu hari nanti.
tahu aku mcm mana.
kuat mengamuk.
selagi aku boleh sabar, aku sabar.
tapi ade had jgk.

bukan nak bukak aib sesape kat sini.
tapi faham satu jelah.
aku nak org faham keadaan aku.
faham sikit aku ni.
sikit pun jadi laa.
tak mintak pun byk.

kepala aku ni sakit.
kau boleh ketawa bila aku cakap aku lupa.
kawan apa lah mcm tu.
terima kasih lah ye
aku sangat hargai.

kalau satu hari nanti,
aku lupa semua.
aku mintak maaf sgt.
sbb org yg paling aku taknak ingat
kau kau kau lah.

aku bersyukur sgt.
sbb smpai skrg anep selalu ade dgn aku.
walaupun kdg kdg dia menyakitkan hati.
tapi takde lah selalu.

bila aku pening,
dia lah yg paling risau.
aku nak cakap kat babah dgn mama.
mmg tak lah.
mau nya diorang dtg sini amik aku.
aku taknak susahkan diorg.
cukup lah aku byk susahkan diorg.

bila aku sakit,
anep jelah yang selalu ade.
even dia jauh sekali pun.
dia selalu tlg aku.

bila aku sedih,
dia jugak lah yg selalu ade.
dia lah yg bagi semangat.
dia jugak lah yg selalu buat aku happy.

aku rasa kalau aku nangis sbb anep.
mungkin berbaloi kut.
sbb aku nangis takut kehilangan org mcm dia.
yg selalu ade utk aku.

awak,
tlg lah selalu ade utk saya.
saya sgt perlukan awk.
tlg jgn ckp kat babah dgn mama yg saya selalu sakit.
saya taknak diorg risau.
cukup lah awk yg tlg saya.
saya dah janji dgn awak kan.
nanti saya buat.
tunggu saya balik k b.
tapi jgn risau.
sakit kepala biasa je b.

thanks sayang for always besides me :')





Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hello Peeps! Yaya here~ Thanks for visiting my blog! Please come again. Iswa Family tetap dihati :** Babah & Mama segala galanya :D Click Diary, About, Loves & Site untuk lebih mengenali saya!
Taken By Mohamad Hanif ❤


Diary About Loves Site


Let's Be Friends!

❤Facebook: Nur Amiera ❤Instagram: AmieraAnuwar ❤Keek: AmieraAnuwar ❤Twitter: AmieraAnuwar.


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : Amiera Anuwar

Best View at GOOGLE CHROME!