Welcome Peeps!
Follow Dashboard
My other half ♥
Saturday, February 15, 2014 | 0Superstar (s)!





Malam ni, terasa sangat rindu nya dekat Anep. Tak tahu kenapa. Nak cakap dah lama tak balik Raub, baru berapa minggu aku tak balik. Aku ni je over kot. Haha. Hmm :'(

Selalu nya aku tak camni. Selalu nya aku okay je. Tapi tak tahu lah.

Actually, aku rasa makin lama makin teruk sakit kepala aku. Haha, tapi aku buat biasa je. Maybe aku migrain kot. So, biar jelah. 

Aku bukan degil. Aku bukan taknak pergi check apa bagai semua tu. Tapi aku taknak dengar yang aku ni sakit ke ape ke bila jumpa doc nanti. Aku taknak terlalu fikir sakit ni. Biar jelah. Nanti elok sendiri kan?Actually pada aku, sakit kepala tu normal.

Sakit tu kan penghapus dosa kecil. 

Malas nak fikir sangat. Biar lah. 

Tapi tak tahu lah kenapa. Macam ada benda nak cakap kat Anep. 


"Sayang.. 
If one day, I break our promises. Please forgive me. I didn't mean it. Yeapp, I do love you. So, please keep it in your mind. Ok? Haha. Saya tak percaya yang sekarang saya still dengan awak even kita selalu gaduh. Saya harap sangat sekarang awak ada kat sebelah saya untuk tenangkan saya. Hmm, tapi takpe. Saya tahu awak tetap ada untuk saya kan even kita jauh sekali pun. Saya sayang awak. Banyak kenangan saya dengan awak. Tapi kalau satu hari saya lupa semua tu, maafkan saya. Saya tak sengaja. Tapi sekarang saya ingat lagi. Ingat semua. Lagu Barney. Haha. Even lagu tu macam budak budak tapi saya tahu lagu tu boleh buat awak selalu ingat saya kan? And saya ingat lagi first meet kita. Saya tak lupa lagi. Hmm :') Tempat karaoke right? Malu malu kucing. Haha. Kelakar bila ingat. Taman tasik. Tempat selalu kita lepak. Rindu sangat b. Makan ice cream sama sama. Makan SR sama sama. Pergi bukit fraser. Karaoke macam org gila. Selfie sama sama. Even saya tahu awak tak suka tangkap gambar. Hehe. Saya ingat lagi semua tu sayang.  Sorry sebab paksa awak selfie dengan saya. Simpan gambar tu semua. Atleast awak selalu ingat saya kan?  :')
Ingat macam mana pun awak. Teruk mana pun awak layan saya, saya tetap sayang awak. Saya tak pernah amik hati apa yang awak dah buat. Terima kasih sebab terima kekurangan saya. Terima kasih jugak sebab banyak sabar dengan perangai saya. Terima kasih jugak sebab awak selalu cuba untuk jadi yang terbaik untuk saya. Terima kasih banyak banyak. Even awak bukan yg first, tapi saya nak awak jadi yang last untuk saya. Saya tunggu awak b. Sampai bila bila. Ok? :')" 


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hello Peeps! Yaya here~ Thanks for visiting my blog! Please come again. Iswa Family tetap dihati :** Babah & Mama segala galanya :D Click Diary, About, Loves & Site untuk lebih mengenali saya!
Taken By Mohamad Hanif ❤


Diary About Loves Site


Let's Be Friends!

❤Facebook: Nur Amiera ❤Instagram: AmieraAnuwar ❤Keek: AmieraAnuwar ❤Twitter: AmieraAnuwar.


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : Amiera Anuwar

Best View at GOOGLE CHROME!