Welcome Peeps!
Follow Dashboard
You know my name BUT not my STORY.
Tuesday, September 25, 2012 | 0Superstar (s)!

Sekarang hidup tak lah best mana. Bosan jee, tapi disebabkan ade kawan2 Yaya yg selalu support Yaya. Syukur Alhamdulillah. Tapi sedih sikit sebab banyak yang dah berubah dalam hidup Yaya. Mungkin ini dugaan dan takdir untuk Yaya. Takpee, Yaya redhaa :')

Yaya sedih sebab Yaya dah tak berapa rapat dengan sorang kawan Yaya. Dulu Yaya rapat sangat dengan dia. But ade sedikit salah faham yang menyebabkan Yaya dengan dia dah tak still together like before. Sedih sangat, hanya Allah yang tahu. Takpe babe, mungkin ini dugaan untuk aku. Kau pun tak pernah kan anggap aku BFF kau? Takpee, aku faham. Tapi serious aku sedih sebab kita dah tak rapat macam dulu. Sebabkan salah faham yang dulu tuu, kita terus jadi tak rapat. Kau macam tak layan aku sangat. Takpee, aku kuatkan semangat, aku try jugak nak berbaik dengan kau. Aku selesa dapat kawan dengan kau. Macam macam benda yang aku dah belajar dari kau. Aku minta maaf sebab aku banyak buat salah dengan kau. Aku marah kau aritu sebab aku tak sengaja. Sorry, aku pun tak perasan sebenarnya. Maaf sangat sangat. Halalkan semua benda yang kau pernah bagi aku. Aku hargai benda tuu semua. Thanks sebab banyak ajar aku. :') Aku nak kau tahu satu jee, aku sayang kau. Sayang sangat. Sedih sangat bila kita dah tak rapat macam dulu. Takpee, aku selalu doa kita dapat rapat macam dulu balik. Kalau kau ade masalah, jangan segan segan cari aku ehh. Aku sentiasa ade untuk kau kawan. :)
 
My life changed. Totally changed when My Dad gets married. :'(  Oh Allah, peritnyaa hati. Takpee, mungkin itu jodoh babah. Yaya redha. Tapi satu jee Yaya cakap takde sape boleh ganti Mama dalam hidup Yaya. Yaya sayang Mama sangat sangat :')

One more thing, kadang-kadang kita sendiri tak sedar yang kita pernah buat salah. Perbaiki kelemahan kita  supaya kita boleh perbetulkan keadaan. Allah itu maha adil, maha penyayang. Dia sentiasa ade dengan kita :') Banyakkan bersabar dengan segala dugaan. Banyak aku belajar tahun nie. Belajar untuk bersabar, untuk tenangkan hati dan dekatkan diri dengan Dia. InsyaAllah, Dia akan membantu. Segala kutukan dari orang, kita biarkan. Jangan endah. Semua orang tak sempurna. Kita sama sama doakan untuk kebaikan kita bersama ehh. Aminnnn :')


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hello Peeps! Yaya here~ Thanks for visiting my blog! Please come again. Iswa Family tetap dihati :** Babah & Mama segala galanya :D Click Diary, About, Loves & Site untuk lebih mengenali saya!
Taken By Mohamad Hanif ❤


Diary About Loves Site


Let's Be Friends!

❤Facebook: Nur Amiera ❤Instagram: AmieraAnuwar ❤Keek: AmieraAnuwar ❤Twitter: AmieraAnuwar.


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : Amiera Anuwar

Best View at GOOGLE CHROME!