Welcome Peeps!
Follow Dashboard
Melaka, I miss you :'(
Sunday, June 10, 2012 | 0Superstar (s)!

Haiiii semua. dah lama Yaya tak update blog. Hehehee. Saya cuma nak cakap yang saya rinduuu kenangan dekat Melaka :( Saya rinduuuu semuaaaaaaaa. Guys, jom pergi balik wehhh. Kita pergi tengok skrin besar dekat Planetarium, Kita tengok Lembu Ankole dekat Zoo Melaka, kita pergi makang makang dekat Umbai, snap picture banyak banyak. Kita jalan jalan dekat Dataran Pahlawan :( Nakkkk semuaaaa tuuuu. Jom main bowling ! Jom karaoke :( Wuuuuu~~~~ Sedih sedih. Lain kali kita buat trip macam nie lagi eh korang semua (Ain, Najwa, Syeghoo, Naniey, Salwa, Mijah, Zeera, Mak, Erin, Hafzan, Paeh Man, Paeh Mbek, Ishi, Maziah, Juan, Kep, Hazwan, Liew, Madi, Semuaa laaa. tak tersebut aku)





Auwww :'( Nie gambar dekat Zoo Melaka. Really miss it. Sampai sesat dalam tuu sebab Zoo nie besar gilaaaa !



Yang nie masa nak keluar rumah, nak pergi jalan jalan :( rinduuu diorang, rinduu nak makan maggi dengan diorang semua. Wuuuuuuu~~ Rinduu nak gosip gosip. Alahaiii.



Nie kawan gosip aku tengah tengah malam, Haha. Macam macam. Ade syiera, cawa, kak jah dgn mijah skali. Alahaiiii, semua benda diluahkan pada satu malam :) Rinduuuuu~~~

nie ofcoz bestfriend aku. Mana aku pergi, mesti ade dia. Dia lah yang teman aku shopping, Tapi sebenarnya dia yang boros gilaa ! haha. Baru smpai tingat satu, duit aku dengan dia dah habis. Haha, adatlah tu kan bulat? lain kali kita buat trip pergi shopping pulak yee., 3 hari dua malam. hhehe



Nie budak lelaki, time nie makang dekat Umbai. Kalau takde diorang, CONFIRM ! Sunyi bas tuuu. Rindu lah nak dengar diorang main guitar dalam bas, dengar diorang buat lawak. haha. pape pun terbaik.



budak bilik saya. i love you guys so muchhh !!!!! muaaahhhhhhh :D


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hello Peeps! Yaya here~ Thanks for visiting my blog! Please come again. Iswa Family tetap dihati :** Babah & Mama segala galanya :D Click Diary, About, Loves & Site untuk lebih mengenali saya!
Taken By Mohamad Hanif ❤


Diary About Loves Site


Let's Be Friends!

❤Facebook: Nur Amiera ❤Instagram: AmieraAnuwar ❤Keek: AmieraAnuwar ❤Twitter: AmieraAnuwar.


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : Amiera Anuwar

Best View at GOOGLE CHROME!